Eger rallye
 

Tökéletes hétvégét tudhat maga mögött a TBR csapat, hiszen Bútor Róbert és Bacigal Igor megnyerték a Magyar értékelés abszolút versenyét, és mindössze egy darab WRC tudott náluk gyorsabban menni az egész hétvégén. A Peugeot-s csapat mindent megtett és a sok munka,valamint a PH-SPORT felkészítése meghozta a régóta várt sikert, Bútor Róbert élete első abszolúlt győzelmét. A TBR második számú egysége is kitett magáért, hiszen Bessenyey Zoltán és Papp György a Citroen C2R2MAX-al megnyerték a 6-os kategória küzdelmeit, és negyedik helyen végeztek az A és R csoportban.

 

Bútor Róbert:

Tökéletes hétvége. Nincs más szó erre! Nagyon boldog vagyok, hiszen egy nehéz versenyen, a csapatom és mi is hibátlanul teljesítettünk, amelynek szerencsére minden szinten meglett az eredménye. Sikerült megszereznem életem első abszolút győzelmét, amelyet bevallok férfiasan kicsit meg is könnyeztem. Ugyanakkor a TBR csapat által felkészített másik két autó is maximálisat nyújtott, ahogyan vártam is a versenyzőimtől, kihozták magukból amit csak tudtak, és nyertek. Nekem már csütörtökön mosolyra húzódott a szám, hiszen a 88 kilométeres teszt, amelyet a PH-SPORT-tal végrehajtottunk remekül sikerült, ugyanazt a profizmust és nyugodtságot éreztem mint 10 évvel ezelőtt, amikor először hozták nekem a Citroen Saxo Kit-cart. Nagyon nagy születésnapi ajándék volt ez a hétvége nekem, de remélem ez csak egy sikersorozat kezdete.  Ahogyan számítottam is rá, a Peugeot végig tökéletesen működött, az egyetlen kis technikai hibáját,a szerelők pár perc alatt, egy alkatrész cserével orvosolták. Igorral azt gondolom gyorsan összeszoktunk, és nagyon nagy teljesítménynek tartom, hogy első éles helyzetünkben is sikerült azonnal a legjobb eredményt elérnünk. Ennél szebb évkezdetet elképzelni sem tudtam volna, valóban egy titkos álmom vált ezzel valóra. Úgy érzem,igazi csapattá váltunk,segítettük egymást a verseny előtt és alatt, ami számomra szintén óriási élmény volt.

 

Bessenyey Zoltán (C2R2MAX):

Nagyon boldog vagyok, hiszen ilyen remek évkezdetünk nagyon régen volt, és itt nemcsak magamra gondolok. Az, hogy a TBR csapat ennyire nagyot alkotott, azt hiszem példaértékű az egész rallysportban. Mi igen éles versenybe keveredtünk, hiszen a mezőnyben 5 egyforma C2R2MAX volt, amelyek közül elsőnek lenni, azt hiszem nagyon nagy eredmény. Minimális különbségek voltak végig a csapatok között, az igazi előnyt az első nap utolsó szakaszán,sötétben tudtuk megszerezni. Boldog vagyok, hogy végig gyorsan és hiba mentesen tudtunk menni, nem volt benne egyetlen fölösleges megcsúszás sem, és ennyire kiélezett harcban ez a lényeg. Gyuri és az egész csapat több mint maximálisan teljesített, nagyon köszönöm utólag is nekik, nem tudok eléggé hálás lenni. Robinak szintén nagyon köszönöm, hiszen saját versenyzése mellett is tudott időt szakítani rám, és szokás szerint megtett mindent, hogy nekem könnyebb dolgom legyen és csak a vezetésre kelljen figyelnem. Annyira élveztem a hétvégét, hogy már most nagyon várom a miskolci futamot, hogy újra élvezhessem azt a hangot, amikor az R2MAX leszabályoz…

 

 

 

Tökéletes bemutatkozásnak lehettek szemtanúi az Eger ralira kilátogató nézők, hiszen Krózser Menyhért és Lovay Miklós a Citroen DS3 R3T volánjánál, két győzelmet is begyűjtöttek. Megnyerték a 2WD, valamint az 5-ös kategória versenyét is.

Krózser Menyhért (DS3R3T):

A legfontosabb, hogy problémamentes versenyünk volt, nagyon jól muzsikált az autó és a csapat, megvolt minden szinten az összhang. A beállításokat végig finomítgattuk, próbáltunk nem türelmetlenek lenni, de eleinte még nem éreztük magunkat biztonságban a kocsiban. Ahogyan változtattunk a DS3 beállításain, úgy sikerült egyre jobb időket menni, és nagyon fontos, hogy végig kiegyensúlyozott tempót tudtunk diktálni.Nagyon örülök az eredménynek, hiszen győzni mentünk Egerbe, és ez sikerült is, és végre választ kaptunk a kérdésre, hogy vajon mennyire gyors az autónk. Mindenki boldog volt körülöttünk, nagyon ránkfért már ez a siker. Lényegében mindenki tette a dolgát, és ez fontos volt, a sok befektetett munka meghozta a gyümölcsét. Kiváló volt a navigátorom, Miki 100%-osan tette a dolgát, ahogyan csapatvezetőnk Fodor Géza is, aki mindent megtett, hogy nekünk a lehető legkevesebb dolgunk legyen a verseny előtt és alatt. A csapatról szintén meg kell emlékezzek, ahogyan ezek a srácok dolgoznak, amennyire felkészültek az példaértékű, ahogyan az egész TBR csapat felépítése is az. A pihenőidőt felkészüléssel töltjük majd, és Miskolc előtt még egy tesztet fogunk végrehajtani, hiszen pár dolgot szeretnék kipróbálni az egri tapasztalatok alapján. Miskolcon képesek leszünk még gyorsabban menni, hiszen látjuk azokat a pontokat, ahol tudunk még javulni. Végül, de nem utolsó sorban, köszönöm a támogatóinknak, hiszen nélkülük nem ülhetnénk egy ilyen remek technikában.

 

Bútor Róbert (csapat tulajdonos):

Erre számítottam, nagyon bíztam benne, hogy Menya és a DS3 jó párosítás lesznek. Már a teszten lehetett érezni, hogy a DS3-nak kevés ellenfele lesz éles helyzetben. Van még hova fejlődni, hiszen az eredmények azt mutatják, hogy nagyon szoros a verseny, pontosan kell menni vele és amit csak lehet be kell vállalni. Ugyanakkor elsőre bizonyított a csapat, a kocsi és Menya is, akinek gratulálok a győzelemhez.

 

 

 

 

 



Friss infók
2013.03. Peugeot 207 S2000
2013.03. Így épült a C2R2 MAX
2013.03. Bevezető
2013.01. Így épült a DS3
2011.11. Rallye du Var összefoglaló
2011.09. Mecsek rallye összefoglaló
2011.08. Arad rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő rallye összefoglaló
2011.05. Miskolc rallye összefoglaló
2011.03. Eger rallye összefoglaló
2011.03. Aszfalt teszt