Aszfalt teszt
 

 

Citroen C2R2MAX teszt

2011. március 23.

Egész napos teszttel készült a TBR csapat az évadnyitó Eger ralira, ahol Bessenyey Zoltán új beállításokat és új gumikat próbált ki a Citroen C2R2MAX versenyautón.

 

Bessenyey Zoltán:

Ugyan sajnos beteg voltam a tesztnapon, mégis nagyon sikeresnek ítélem az 55 kilométert, hiszen teljesen más autót faragott a TBR szerelőcsapata, és Robi belőle, mint amivel tavaly mentem Pécsen. Akkor is gyors volt az R2-es, de most össze sem lehet hasonlítani. A legfurcsább élmény az volt, hogy a futómű egyik értékén mindössze két kattintásnyi változtatás is mennyire befolyásolja az R2 mozgását. Most egy olyan állapotra jutottunk el, hogy a tesztpályán a végén, már szinte mindenhol ötödik fokozatban mentünk,néha én is meglepődtem a sebességünkön. Azt hiszem, ha ezt a teljesítményt át tudnánk menteni Egerre, akkor kellemes meglepetést tudnánk okozni magunknak és másoknak is. Robi újabb vezetéstechnikai tanácsokkal látott el és nagyon sokat gyakoroltuk a lassítókat, amelyből lesz bőven a jövő hétvégén.

 

Bútor Róbert (csapat tulajdonos):

A C2R2-nk ott folytatta a pályafutását, ahol tavaly Pécsen befejezte, hiszen hibátlanul állta az 55 kilométeres tesztet. Zoli beállításain jelentősen változtattunk a tavalyihoz képest, amitől sokkal pontosabban és precízebben vezethetővé vált az autó. További siker, hogy ezen változtatásoktól Zoli vezetése még magabiztosabbá vált, és nagyon fel is gyorsult, úgyhogy messzemenőkig elégedett vagyok.

 

 

Citroen DS3 teszt

2011. március 23.

 

A 2011-es raliszezon legújabb technikája, a Citroen DS3 R3T is túl van az első teszten, hiszen Krózser Menyhért egész napos próbán vett részt a francia modellel.

Krózser Menyhért:

 

Valami ilyenre gondoltam korábban, hiszen eddig is láttam, hogy alapvetően minden speciális és nagyon modern a kocsin, de most végre mindezt ki is próbálhattam. Az egész napos teszt azt a benyomást tette rám, hogy nem tudok panaszt mondani, sem a csapatra, sem a kocsira. A motorerő megfelelő, a futóműve a DS3-nak nagyon tág keretek között állítható, és a váltója egyszerűen zseniális. Remek érzés, hogy amit a mai világban a versenysportban alkalmazni lehet, az szinte kivétel nélkül benne van ebben a kocsiban. Nagyon sokat állítgattunk a kocsin, nagyon sokféle rugót és beállítást néztünk meg, és a végére érzésem szerint sikerült megfelelően rámállítani az autót. Mindössze egyetlen kérdés maradt már csak nyitottan bennem, hogy mit fog mutatni az óra az első gyorsasági végén, hiszen csak az lesz a döntő és meghatározó számunkra.

 

Bútor Róbert:

Nagyon jól sikerült teszten vagyunk túl, ahol Menya 80 kilométert tudott menni a DS3-mal. Véleményem szerint a teszt végére megtaláltuk a Menya számára megfelelő beállításokat, amelyek jók lesznek a hazai pályákra. Az autóval semmi probléma nem volt a tesztnap során, és Menya nagyon gyorsan alkalmazkodott hozzá, kellően pontosan és precízen vezette a DS3-at. Nagyon gyors az autó, és most már még biztosabb vagyok benne, hogy Menya és a DS3 alkalmasak az R3-as győzelemre.

 

 

 



Friss infók
2013.03. Peugeot 207 S2000
2013.03. Így épült a C2R2 MAX
2013.03. Bevezető
2013.01. Így épült a DS3
2011.11. Rallye du Var összefoglaló
2011.09. Mecsek rallye összefoglaló
2011.08. Arad rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő rallye összefoglaló
2011.05. Miskolc rallye összefoglaló
2011.03. Eger rallye összefoglaló
2011.03. Aszfalt teszt